סושי אינסייד-אאוט בסיסי

לפני שמנסים זה נראה נורא מסובך:
איך גורמים לגרגרי אורז קטנים לעטוף אצות מבלי להתפזר? תחשבו הפוך, תנסו, תראו שזה די פשוט – אחרי הפעם הראשונה

איתמר דוידוב
4 אצות נורי
3-4 חופני אורז מבושל לסושי
שומשום יפני שחור (לא להתבלבל עם קצח)
8 כפות סלמון קצוץ לקוביות קטנות
4  כפיות בצל ירוק קצוץ

. מניחים אצת נורי אחת על מחצלת גלגול.

2. מועכים בעדינות חופן אורז על פני כל האצה. מיישרים את הקצוות וגורפים את האורז בעדינות ממקום למקום כך שיתקבל דף נורי מצופה בשכבה אחידה של אורז המחובר לאצה אך לא דחוס מדי.

3. מפזרים חצי כפית שומשום שחור על כל שטח הדף. לוחצים בעדינות כך שהשומשום ידבק לאורז.

4. מרטיבים במעט מים מחצלת גלגול נוספת שנעטפה מראש בניילון נצמד. אוחזים במחצלת והופכים את הנורי עם האורז על המחצלת הלחה כשהשומשום השחור כלפי מטה.

5. מסדרים 2 כפות סלמון קצוץ בשורה על החלק הקרוב של הנורי. אוחזים בקצה המחצלת הקרוב לגוף ומגלגלים אותה כך שהסלמון "יוחבא" בתוך הנורי השחור. ממשיכים לגלגל עד שהאורז ייגע ברול ויחבר את הרול למקומו. מייצבים ומיישרים את הרול לגליל אחיד ומשחררים.

6. חותכים את הרול המתקבל ל-6 יחידות, מעמידים אותן על הצד החתוך ומפזרים מעט בצל ירוק מעל

כל הזכויות שמורות לידיעות אינטרנט
דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם