לאטקס וציפויים

לאטקס פריכות משובחות (שרי אנסקי):
אין תיבולים יוצאי דופן וגם לא תוספות של ירקות/שורשים אחרים, מה שכן - יש פטנטים לפריכות מיוחדת ואלה הלביבות האהובות עלי - דקות וקריספיות.
אז ככה:

1 ק"ג תפו"א עם קליפה אדומה
בצל בינוני
2 ביצים טרופות
כף קמח מצה
מלח
פלפל

לקלף ולגרר את תפוחי האדמה במגררת בינונית או גדולה או חצי חצי. אם מגררים ביד לעשות זאת בסחיבות  ארוכות (כל אלה תורמים לפריכות).
מיד אחרי הגירוד להכניס התפו"א לקערה עם מי קרח ולהשרות לשתי דקות. לשפוך המים ולשוב להשרות במי קרח ולשפוך המים.
לגרר הבצל. לסנן התפו"א ולצרף להם את הבצל המגורר ולסחוט היטב בידיים. לקחת מגבת נייר חסונה או מגבת מטבח נקייה, לשים הכל על המגבת, לגלגל ולסחוט. (חשוב מאד לפריכות).
לטרוף הביצים עם המלח והפלפל ולצרף התפו"א והבצל. לערבב היטב. להוסיף את הקמח מצה.
לחמם שמן במחבת ולצקת לתוכה שמן. כשהשמן חם מספיק (מבחן ידית העץ), לקחת מהבלילה ולשטח כמה שיותר דק. למלא המחבת ולהנמיך מעט את האש. לטגן ולהפוך.
להגיש עם שמנת חמוצה בחושה בבצל ירוק או עירית או עם קערת קונפיטורה טובה.


מחבר/ת : גילי
דירוג:  (3.6)


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם