מיקום: קינוחים

תפוחים בברנדי מטוגנים

Fried Apples
4 תפוחים
3-2 כפות סוכר
3 כפות ברנדי או רום
2 ביצים מופרדות
מלח
כוס קמח
7/8 כוס חלב סויה
א.סוכר או קינמון (אופציונלי)
שמן קנולה

Food

4 apples
2-3 tbsp. sugar or sucanat
3 tbsp. brandy or dark rum
2 eggs, separated
pinch of salt
1 c. flour
7/8 c. soy milk
powdered or cinnamon sugar for sprinkling (optional)
canola or peanut oil

4 תפוחים

3-2 כפות סוכר

3 כפות ברנדי או רום

2 ביצים מופרדות

מלח

כוס קמח

7/8 כוס חלב סויה

א.סוכר או קינמון (אופציונלי)

שמן קנולה

Core and peel apples, then quarter each. Put sugar and brandy in a shallow dish and add apple slices. turn and coat well. Let sit for 2 hours and be sure to turn occasionally so the apples absorb the brandy evenly.

לקלף את התפוחים, להוציא את הליבה ולחתוך לרבעים. בקערה לערבב את הסוכר עם הברנדי ולהוסיף את התפוחים ולצפות מכל הצדדים. להשרות במשך שעתיים ולסובב מדי פעם כך שהברנדי ייספג בצורה שווה.

beat egg yolks with 2 tbsp oil and salt. stir flour and mix well. Gradually, yet vigorously beat in the soy milk, squashing any lumps. Let sit 1 hour. Beat egg white until stiff and fold into batter after it has set for an hour.

להקציף את החלמונים עם 2 כפות שמן ומלח. להוסיף את הקמח ולערבב היטב. בהדרגה ותוך כדי הקצפה להוסיף את החלב סויה. לוודא שאין גושים. להניח לשעה. להקציף את החלבונים ולקפל פנימה.

Heat at least 3/4 inch of oil over med heat in large skillet. Dip apple slices in batter, make sure each is well covered. Life each out with slotted spatula and lower into hot oil. Oil should sizzle but not be too hot or fritters will brown before apple is soft inside.) Cook in batches until med brown on both sides--2-3 minutes per side. Drain on paper towels and serve. Use sugar to sprinkle if desired.

לטבול את התפוחים בבלילה ולטגן בשמן חם (לא חם מידי שהתפוח לא יישרף לפני שהוא מתרכך) כ3-2 דק' בכל צד. לספוג את השמן ולפזר א.סוכר ו/או קינמון.


מחבר: יגאל/אלדד This recipe was adapted from the one found in Claudia Roden's wonderful recipe book, The Book of Jewish
דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם