פרחי חצילים בפרמזן

הכנתי את החצילים הללו בדיוק לפי המתכון אבל הם יצאו לא מספיק מבושלים (הייתה לי תחושה שזה מה שיקרה אבל משום מה סמכתי על המתכון, אז אפשר או לקלות אותם קצת קודם בנפרד או אפילו לטגן קלות, איך שנראה לך) בכל אופן זה לא הפריע להם להאכל עד תום. המתכון הולך ככה:

חומרים ל-8 מנות:
2 חצילים גדולים
מלח גס
מעט שמן זית
4 כפות פרמז''ן מגורדת
100 גרם מוצרלה מגורדת
לרוטב:
½ כוס שמן זית
1 בצל קצוץ
1 שן שום כתושה
4 עגבניות בשלות קלופות מחוצות קלות (אני חתכתי לשמיניות)
מלח ופלפל שחור טחון
10 עלי בזיליקום קצוצים דק (או אורגנו)
 
מכינים את החצילים: פורסים חצילים לרוחב ל-24 פרוסות בעובי 1 ס"מ. מסדרים בתבנית גדולה ומפזרים עליהם מלח גס. מניחים את התבנית בשיפוע לשעה כדי לנקז את הנוזלים. 
בינתיים מכינים את הרוטב: מטגנים בצל עד הזהבה קלה, מוסיפים שום ועגבניות. מתבלים במלח ופלפל שחור ומבשלים 10 דקות. לקראת סוף הבישול מוסיפים בזיליקום או אורגנו.
מרכיבים ואופים: מחממים תנור ל-180 מעלות.
* מורחים את החצילים בזמן זית. חורצים כל פרוסה עד האמצע ומסדרים בתבנית אפיה מרופדת בניר אפיה. מפזרים על החצילים גבינת פרמז''ן.
* מקפלים את פרוסות החצילים לדוגמת שושנה, ע"י סיבוב מחצית הפרוסה למרכז. מפזרים בתוך כל "פרח" גבינת מוצרלה. יוצקים את רוטב העגבניות בין קפלי החצילים ומפזרים מעל גבינת פרמז''ן.
* אופים בתנור 7 דקות. מגישים חם.
 
שוב בגלל שהם לא התבשלו וגם בגלל שיש לי רק טוסטר אובן (בינתיים) אפיתי אותם כ-20 דקות והם עדיין לא יצאו אפויים לגמרי, לשיקולך מה לעשות עם הנתון הזה.


 


מאת: רינת
דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם