פשטידה ללא בצק

יש כמה אפשרויות:
פסטה עם גבינות וביצים - חבילה פסטה מבושלת, 1 גביע גבינה, קצת גבינות מעניינות כמו בולגרית, קצת קשות, פלפל מלח, מוסקט ו-2 ביצים.
למרקם יותר עשיר אפשר להוסיף שמנת או קוביות של חמאה מעל.
ואפשר לגוון גם עם עשבי תיבול, בצל מטוגן ועוד.


פשטידת ירק - ברוקולי, כרובית, תפוחי אדמה, פטריות או תרד - אפשר כל אחד בנפרד ואפשר לשלב (כרובית ותפוחי אדמה ו/או כרישה זה מצויין)
מכניסים לתנור אחרי בישול קצר או אידוי (תלוי בירק), מוסיפים ביצים וגם שמנת אם רוצים. למרקם אוורירי כדאי להקציף מעט את החלבונים או השמנת. מתבלים ואם רוצים מוסיפים גם גבינות.

 


מאת: אורלי-על השולחן
דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם