גלילת קרם דבש

תגיות: גלילת / קרם / דבש
3 ביצים

2 כפות דבש

125 גרם חמאה ללא מלח

1/3 כוס סוכר

2/3 כוס סוכר חום רך

1/4 כוס קוקוס טחון

3/4 כוס קמח תופח

2 כפיות תבלינים מעורבים


 



1. מחממים תנור ל 210 מעלות. מברישים תבנית גלילה שווצרית בגודל 30/25/2 ס,מ בחמאה מומסת או בשמן. מרפדים את בסיסה בנייר אפייה, הבולט מעבר לשוליים. מנפים קמח ותבלינים מעורבים שלוש פעמים על פיסת נייר אפייה. בקערה גדולה של מערבל חשמלי, מקציפים את הביצים במשך 5 דקות לתערובת סמיכה, אוורירית ובהירה. מוסיפים סוכר בהדרגה, ומקציפים בהתמדה עד שהסוכר נמס והתערובת בהירה ומבריקה... מקפלים פנימה את הקמח במהירות ובקלילות, בעזרת כף מתכת.

2. מעבירים את התערובת בשכבה אחידה אל תוך התבנית, ומחליקים את פני השטח. אופים במשך 12 דקות, עד שהעוגה מזהיבה מעט וקפיצית למגע. פורשים על משטח עבודה מגבת מטבח נקייה ויבשה, מכסים אותה בנייר אפייה ומפזרים על הנייר קוקוס. הופכים את העוגה אל תוך הקוקוס, ומותירים אותה כך דקה.

3. כשהמגבת משמשת כסימן, מגלגלים בזהירות את העוגה ביחד עם הנייר החל מהצד הקצר. משאירים כך 5 דקות, או עד שהעוגה מתקררת. פותחים את העוגה, ומשליכים את הנייר. מורחים בקרם הדבש, ומגלגלים מחדש. חותכים את הקצוות בסכין.... מגישים את העוגה פרוסה לפרוסות.

4. להכנת קרם דבש: בקערה קטנה של מערבל חשמלי, מקציפים חמאה, סוכר ודבש לתערובת בהירה וחלקה. מוציאים את הקערה מהמערבל. מכסים את התערובת במים קרים, מניעים את המים סביב הקערה ושופכים אותם. מקציפים שוב את תערובת במערבל החשמלי במשך 2 דקות. חוזרים על הפעולה הזו 6 פעמים, עד שהקרם לבן ואוורירי והסוכר נמס לחלוטין


דירוג:  דרגו עכשיו


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם