טרין כבד קצוץ ולחם

תגיות: טרין / כבד / קצוץ / ולחם
הסוד לכבד קצוץ מוצלח הוא טיגון איטי של הבצל על אש קטנה, למיצוי כל הסוכרים שבבצל
החומרים ל-8 מנות:
1/4 כוס שמן
4 בצלים, קצוצים
3 ענפי תימין (העלים בלבד)
2 שיני שום, קצוצות
1/2 ק"ג כבדי עוף, נקיים מגידים ושומן
1 כפית שטוחה מלח
פלפל שחור גרוס
3 ביצים, קשות
כ-18 פרוסות לחם לבן, ללא הקרום

אופן ההכנה:

מטגנים את הבצלים בשמן. מתחילים באש בינונית ולאחר דקה עוברים לאש קטנה. מוסיפים את התימין והשום, ומערבבים מדי פעם. מטגנים במשך כ-20 דקות נוספות עד שהבצל מזהיב. מזיזים את הבצל לצד המחבת ומגבירים את האש לבינונית.
מעבירים את הכבדים למחבת ומטגנים משני הצדדים עד שהם עשויים, אך תוכם נשאר ורדרד. ממליחים ומפלפלים.
מעבירים את הביצים למחבת ומערבבים עם שאר החומרים. מכבים את האש, מכסים את המחבת ומניחים לתערובת להצטנן לטמפרטורת החדר.
מעבירים את התערובת למעבד מזון ומעבדים את התערובת בפולסים למרקם שאינו חלק לגמרי.
ההרכבה:

מכסים שתי תבניות מאורכות (אינגליש קייק) בניילון נצמד. מסדרים בתחתית כל תבנית פרוסות לחם צמודות זו לזו, ומורחים עליהן בעזרת מרית 1/4 מתערובת הכבד הקצוץ.
חוזרים על הפעולה ויוצרים שכבות של לחם וכבד קצוץ לסירוגין ומסיימים בלחם (בסך הכל 3 שכבות לחם ו-2 שכבות כבד קצוץ בכל תבנית). מכסים בניילון נצמד, ומשהים במקרר במשך כשלוש שעות לפחות.
ההגשה: מסירים את החלק העליון של הניילון הנצמד. הופכים על מגש מלבני ומסירים את יתר הניילון. פורסים לפרוסות בעזרת סכין חדה


נעמה רן
דירוג:  (2)


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם