מיקום: עוגיות

מאפינס בטעם לימון

2 כפות אבקת סוכר
2 ביצים טרופות
100 גרם גבינת שמנת
110 גרם חמאה ללא מלח מומסת
20 גרם חמאה ללא מלח מרוככת
1/4 כפית אבקת אפייה
1 כף מיץ לימון
125 גרם סןכר דק
2 כפות קליפת לימון מגוררת
300 גרם קמח תופח
185 מל ריוויון
רצועות דקות של קליפת לימון לקישוט
1 כפית תמצית ווניל




1. מחממים את התנור לחום בינוני-גבוה של 200 מעלות. משמנים בחמאה מומסת או בשמן תבנית מאפנס שבה 12 שקעים, בעלי קיבולת של 125 מל כל אחד. מנפים לתוך קערה גדולה את הקמח, אבקת האפייה והסוכר. מוסיפים את קליפת הלימון המגוררת, מערבבים ויוצרים גומה במרכז.
2. מערבבים בקנקן קטן את הזיצים , הריוויון ותמצית הווניל.
3. מוזגים לתוך הגומה את החמאה המומסת ואת תערובת הביצים. בוחשים בכף מתכת לערבוב כל החומרים. יש להמנע מבחישת יתר - בתערובת צריכים להישאר גושים.
4. מעבירים את העיסה לתוך 8 מבין השקעים שבתבנית, ממלאים כל שקע עד לכ- 3/4 מגובהו. אופים כ- 10-12 דקות , או עד ששיפוד המוחדר למרכז אחד המאפנים בתבנית יוצא נקי. משאירים את המאפינס בתבנית למשך 5 דקות, ולאחר מכן מוציאים אותם ומניחים אותם על רשת לקירור.
5. להכנת הציפוי, מקציפים במערבל חשמלי את החמאה וגבינת השמנת. מוסיפים את אבקת הסוכר ואת מיץ הלימון וממשיכים לערבל עד שמתקבלת תערובת סמיכה וחלקה. ממתינים שהמאפינס יתקררו לגמרי ומורחים עליהם את הציפוי. מעטרים ברצועות דקות של קליפת לימון. 

דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם