מיקום: עוגיות

עוגיות דבש, אגוזים ושוקולד

50 גרם חמאה
3 כפות דבש
3 כפות סוכר
1/4 כוס שמנת מתוקה
2/3 כוס פירות יבשים (דבלים, משמשים, דובדבנים מסוכרים, אננס, פפאיה) חתוכים לקוביות של 1X1 ס"מ
2/3 כוס תערובת אגוזים (שקדים קלופים, אגוזי לוז וכו´) קצוצים
3 כפות קמח
100 גרם שוקולד מריר, קצוץ


אופן ההכנה:
 
1. מחממים את התנור לחום בינוני (170-180 מעלות). משמנים בחמאה ומקמחים במעט קמח 2 תבניות של תנור (עדיף מטפלון).

2. שמים את החמאה, הדבש, הסוכר והשמנת בסיר בעל תחתית עבה ומביאים לרתיחה על להבה בינונית. מוסיפים את הפירות המיובשים, מביאים לרתיחה נוספת תוך בחישה, ומסירים מהאש.

3. מערבבים את האגוזים עם הקמח, מוסיפים לסיר ומחזירים לכיריים. מבשלים תוך ערבוב על להבה בינונית, כ-3 דקות, מסירים מהאש ומשהים לצינון.

4. יוצרים מן העיסה עוגיות בעזרת כפית, מניחים אותן בתבניות ברווחים של כ-7 ס´מ זו מזו ומשטחים בעזרת מזלג טבול במים קרים. משתדלים לשמור על צורה עגולה.

5. אופים 15-20 דקות, עד שהעוגיות מבעבעות. מוציאים מהתנור ומשהים לצינון בתבניות עד שהן מתקשות. רצוי להניח את התבנית מעל רשת, לקירור מלא.

6. ממסים את השוקולד מעל אדים או במיקרוגל, מורחים את צדן התחתון של העוגיות בשכבה דקה ויוצרים צורת גלים בעזרת מזלג. מצננים עד שהשוקולד מתקשה ומאחסנים בכלי אטום. העוגיות יישמרו טריות עד כשבוע.

הערות:
20 עוגיות 


דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם