מיקום: עוגיות

מאפינס עם פירות יבשים ואגוזים

1/2 כפית אבקת אפייה
אבקת סוכר לזרייה
50 גרם אגוזי לוז טחונים גס
80 גרם אגוזי פקאן טחונים גס
2 ביצים
1 כפית זנגביל טחון
185 מ"ל חלב
150 גרם חמאה ללא מלח
55 גרם סוכר חום רך
3 כפות סירופ סוכר
1/2 כפית פלפל אנגלי
55 גרם קמח מלא
225 גרם קמח תופח
200 גרם תערובת פירות יבשים
2 כפיות תערובת תבלינים טחונים



אופן ההכנה:

1. מחממים את התנור לחום בינוני-גבוה של 200 מעלות. משמנים בחמאה מומסת או בשמן תבנית מאפינס שבה 12 שקעים, בעלי קיבולת של 125 מ"ל כל אחד. מנפים את שני סוגי הקמח, אבקת האפייה, תערובת התבלינים, הפלפל הלבן והזנגביל הטחון לתוך קערה גדולה.
2. מכניסים את החמאה, הסוכר והסירופ לסיר קטן, ממיסים אותם על להבה נמוכה תוך כדי בחישה. מסירים מהאש. מערבבים בקנקן קטן את הביצים והחלב.
3. מוסיפים לחומרים היבשים את הפירות היבשים ואת שני סוגי האגוזים, יוצרים גומה במרכז. יוצקים את תערובת החמנאה ואת תערובת הביצים והחלב לתוך הגומה ובוחשים בכף מתכת לערבוב כל החומרים יש להמנע מבחישת יתר- בתערובת צריכים להשאר גושים.
4. מעבירים את העיסה לתבנית- ממלאים כל שקע עד לכ- 3/4 מגובהו. אופים במשך 15-18 דקות, או עד ששיפוד המוחדר למרכז אחד המאפינס יוצא נקי. משאירים את המאפינס בתבנית למשך 5 דקות, לאחר מכן מוציאים אותם ומניחים על רשת קירור. זורים על המאפינס אבקת סוכר


דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם