קורנפלקס תוצרת בית

קורנפלקס טעים מאוד, מרכיבים טבעיים ובריאים
כך תוכלו לשלוט בכמות הסוכר בקורנפלקס שלכם, וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל
מומלץ!
חומרים:
1 כוס קמח תירס
1 כוס סובין שיעולת שועל
1 כוס קמח מלא
4 כפות סוכר חום
1/2 כפית אבקת אפייה
1/4 כפית מלח
1 כוס חלב/ אפשר חלב עיזים/ חלב אורז

1.מחממים תנור לחום של 180 מעלות.
2.בקערה גדולה מערבבים את כל החומרים פרט לחלב. מוסיפים את החלב ומערבבים עם כף. בתחילה יראה שצריך להוסיף עוד חלב, אבל לא צריך. לא יווצר ממש בצק- אלא יותר תערובת פירורית. מחלקים אותה ל-3 חלקים.
3.מניחים נייר אפייה על משטח עבודה , עליו 1/3 מהבצק ומעל עוד נייר אפייה. באמצעות מערוך מרדדים את הבצק הכי דק שניתן- האידאלי שיתפשט כמעט לקצוות הנייר. מסירים את החלק העליון של נייר האפיה (הכי נוח זה להסיר מחצית מצד אחד ואז את החצי מהקצה השני).
4.אופים במשך 10 דקות. מתחילים לבדוק לאחר 5 דקות - החלקים הדקיקים ביותר יהיו הראשונים להשחים. המטרה ליצור יריעה ענקית של ברנפלקס.
5.חוזרים על הפעולה עם 2 חלקי הבצק הנותרים. מצננים לחלוטין את כל המגשים. מנמיכים את חום  התנור ל-150 מעלות, שוברים את היריעה לצורות קורנפלקס קטנטנות, בגודל נגיסה, ואופים עוד 20 דקות


דירוג:  (3.1)


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם