אזני המן טבעוניות

בצק ללא חמאה וביצים, מלית לא חלבית
לבצק
100 גר' של קמח לבן
250 גר' של קמח מלא
שקית אבקת אפיה
90 גר' של שמן קנולה מזוכך
1/3 כוס סוכר חום דמררה
1/4 כוס מיץ תפוזים
מיץ וגרידה (קליפה מגוררת) של חצי לימון
שתי כפות שמנת טופו או 40 גר' מחית טופו או בננה מעוכה


למלית

100 גר' תמרים מגולענים עם מעט קינמון או תערובת אגוזי מלך ושקדים כתושים וסוכר

3/4 כוס מים

1/3 כוס סוכר חום

כף שמן קנולה

קליפה מגוררת מחצי לימון בינוני

1/2 כפית שטוחה קינמון

50 גר' צימוקים קטנים שטופים היטב

 

במידה והנכם עושים שימוש במחית טופו, וודאו כי היא גרוסה לאבקה דקה וערבבו אותה עם כף מים עד לקבלת עיסה אחידה.

ראשית יש להכין את המלית כיוון שלאחר ההכנה יש צורך בזמן קירור. הרתיחו את המים עם הסוכר על אש קטנה, לאחר הרתיחה הוסיפו את שאר מרכיבי המלית לפי בחירתכם, וערבבו היטב עד לקבלת דייסה סמיכה. לאחר הבישול הניחו את המלית בצד להתקרר.

 

הכנת הבצק. ערבבו היטב את שני סוגי הקמח ואת אבקת האפייה. בקערה נפרדת בחשו היטב בעזרת מעבד מזון את השמן, הסוכר, מחית הטופו, והוסיפו לסירוגין מעט קמח ומעט מיץ, לבסוף הוסיפו את גרידת קליפת הלימון. לאחר שהתקבל בצק אחיד יש לרדד אותו בעזרת מערוך לשכבה דקה ושווה בעובי של כחצי סנטימטר.

לחמם מראש תנור ל-175 מעלות צלזיוס. 
בחרו בכוס לא גדולה מדי ועל ידי לחיצת הכוס ההפוכה (עם הפתח כלפי מטה) חרצו עיגולים מהבצק. במרכז של כל עיגול שימו כפית גדושה של מלית והדקו את הקצוות לקבל משולש אוזן המן. את הבצק שנותר אחרי העיגולים ניתן ללוש למסה אחידה ואז לרדד שוב ולחרוץ שוב עיגולים בכדי להשתמש בכל השאריות ולקבל כמה שיותר אוזני המן! מכמות החומרים המצוינת אמורות לצאת כ-30 אוזני המן טעימות וטבעוניות.

 

זמן האפייה הוא כ-20 דקות, רק וודאו שהאוזניים לא משחימות יתר על המידה. מומלץ להגיש חם!


דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם