מיקום: קינוחים

ספגטי ערמונים בכוס שוקולד

600 גרם שוקולד לבן מומס
300 גרם מחית ערמונים בסיסית (ראה מתכון)
20 גרם קירשוואסר או שרי ברנדי
3 חלמונים
150 גרם חלב
50 גרם סוכר
1/4 מקל וניל
300 גרם קצפת
20 גרם נוגט
5 גרם אבקת ג'לטין
2 כפות מים חמים
2 כפות רוטב תות שדה (מתכון בהמשך)
1 כף אבקת סוכר
1 כף אבקת קקאו
רוטב תות:
50 גרם רסק תות
25 גרם סוכר



+ להכנת הרוטב האנגלי: מקציפים חלמונים וסוכר, מרתיחים חלב ומקל וניל, יוצקים את החלב בזרם דק לתוך קצפת החלמונים ומערבבים היטב. ממשיכים להקציף 5 דקות במהירות איטית.
+ מסמיכים את התערובת על אמבט מים חמים תוך כדי ערבוב תמידי. כדי לבדוק את מידת הסמיכות, מבצעים את הבדיקה הבאה: טובלים כף ברוטב, מעבירים אצבע בכף, כך שנוצר שביל. אם השביל נשאר ולא מתחבר הרוטב מוכן. מצננים על מגש שטוח.
+ מפרישים 4 כפות מהרוטב האנגלי ושומרים בצד. את יתרת הרוטב, שבינתיים התקרר, מערבבים. ממיסים היטב את הג'לטין במים חמים. מערבבים עם הרוטב האנגלי, מוסיפים נוגט ומקפלים פנימה קצפת. מקררים.
+ הכנת כוסות שוקולד: מורחים את השוקולד הלבן המומס בעובי 3 מ"מ, מקררים מעט וקורצים עיגולים בקוטר 8 ס"מ. מקררים.
+ חותכים 6 רצועות באורך 19 ס"מ וברוחב 6 ס"מ מתוך דף שקף. מורחים שוקולד לבן בעובי 3 מ"מ על הדף, מצננים מעט ומחברים לעיגולים. מהדקים את השקף בסרט דבק ומקררים היטב.
+ משחררים את הכוסות מהשקף, מדביקים את גלילי השוקולד לתחתיות השוקולד הלבן בעזרת מעט שוקולד מומס.
+ ממלאים את מוס הנוגט לתוך הכוסות. מערבבים את מחית הערמונים עם קירש ומזלפים בעזרת שקית זילוף עם צנטר קטן בלי שיניים ספגטי של מחית ערמונים על הכוסות. מפזרים מעט אבקת קקאו ואבקת סוכר.
+ עם יתרת הרוטב האנגלי מקשטים את הצלחת ומוסיפים מעט רוטב תות.

מתכון: מחית ערמונים בסיסית

קישור: על השולחן

מקור המתכון: הנס ברטלה
דירוג:  


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם