לביבות גבינה ביתיות עם חצילים

קל ומהיר שיעשה לכם חשק לעוד
לביבות גבינה ביתיות עם חצילים קלות ומהירות שאני מגיש כמנה ראשונה בחג, ולא מפסיקים לומר לי כמה שזה טעים . טעים וקל!

חומרים:
שני גלילי פרומעז או כל גבינת עיזים מוצקה אחרת.
כוס עד כוס וחצי פירורי לחם
שתי ביצים טרופות
6 עגבניות טריות, שיהיו אדומות ורכות!
חמש כפות שמן זית וחמש כפות שמן קנולה
חציל אחד בינוני
ו קצת גבינת פרמזן (לא חובה) לפזר מלמעלה

אופן ההכנה:
לחמם תנור ל150 מעלות.
ראשית, נחתוך את החצילים לפרוסות ונטגן בשמן זית כ עשר דקות עד שהחצילים ישנו צבע מלבן-צהוב למעט חום, נשים על צלחת עם נייר סופג ונשאיר בצד בינתים. אחר כך, נחתוך את גלילי הגבינה לפרוסות עבות. נטבול את פרוסות הגבינה בקערית ביצים הטרופות, ונשים בקערת פירורי הלחם. נטגן בשמן קנולה עד שהלביבות מקבלות צבע מעט חום, פחות או יותר כמו של שניצלים. עכשיו נשים על צלחת זמנית ונעבור לחלק האחרון.
כעת, נחתוך את העגבניות לשלושה חלקים ונשים בבלנדר עם הקליפה (לא לשכוח להוציא את ה"למעלה" של העגבניות).למי שאין בלנדר בבית יכול לחצות את העגבניה לשתיים ןלגרד בפומפיה ללא הקליפה.עכשיו, נבשל את העגבניות על שיר כ45 דקות ונוסיף מלח ופלפל על פי המידה שרצויה בעיניכם.
נוציא מהאש כאשר נראה את צבע הרסק מתחלף מאדום-ורדרד לאדום כהה.
עכשיו, לרגע לו חיכינו, לפזר את החצילים על מגש יפה ועמוק , חובה נשפוך את תכולת הרוטב עגבניות פנימה,ונשים את כל לביבות הגבינה .
נפזר פרמזן על פי המידה הרצויה בעיניכם ונשים בתנור לרבע שעה בלבד.
בתאבון! :)


מתכון גולשים
דירוג:  (2.2)


הוסף תגובה

שם מלא: *

אימייל:
(האימייל לא יפורסם בשום מקום באתר)
כותרת: *
תוכן:
  


הודעה לגולשים באתר

התוכן באתר זה קובץ ממגוון רחב של מקורות איכותיים וממספר גדול של אתרים מתחומים שונים וברובו אינו נכתב על ידנו אלא מצוטט כמו שהוא תוך מתן קרדיט ליוצריו על ידי הפניית הגולש. אם אהבתם את הכתבה אנו מזמינים אתכם לגלוש אל האתר המקורי ע"י לחיצה על הלינק בסוף הכתבה ,כמו כן, מוצג שמו של מחבר המאמר ליד הקישור לאתר המקור. אנא זיכרו כי איננו אחראים לעדכניותו של המידע או לתכנים פוגעניים לכאורה מהסיבות הנ"ל ,למרות שאנו משתדלים לפרסם רק מאמרים מאומתים ומדוייקים.  כמו כן, הכניסה לאתר זה מהווה הצהרה כי אתם מוותרים בזאת על כל דרישה משפטית כעת ולאחר הגלישה באתר וכי קראתם את ההקדמה הנ"ל והבנתם אותה על כל המשתמע ממנה.  יחד עם זאת, אם מצאתם כתבה המפורסמת כאן ואשר לדעתכם פוגעת בכם באיזו שהיא צורה אנא צרו קשר עמנו בהקדם